درخشش فناوران مرکز رشد دانشگاه قم در هفته پژوهش و فناوری سال 1400

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد دانشگاه قم، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد. در این مراسم افراد و مجموعه های برگزیده استانی در حوزه پژوهش و فناوری معرفی و از ایشان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد. برگزاری جشنواره و آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری، از سلسله برنامه های هفته پژوهش به همت دانشگاه قم در روز دوشنبه مورخ 15 آذرماه برگزار شد.
این مراسم با حضور جناب آقای شاهچراغی استاندار قم، جناب آقای اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری قم، آقای بهشتی ریاست سابق دانشگاه قم، آقای عسگر دیرباز ریاست دانشگاه و مدیران استانی برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز رئیس دانشگاه قم، ضمن خیرمقدم به حاضرین، به تجلیل از آیت الله دکتر احمد بهشتی در این مراسم اشاره نمود. رئیس دانشگاه قم گفت: دکتر بهشتی از برجسته‌ترین پیشگامان وحدت حوزه و دانشگاه است که علاوه بر کسب درجه اجتهاد در علوم دینی در زمینه تفسیر هم مفسر قرآن و نیز در فلسفه، فیلسوفی عالی مقام هستند که سال ها در کنار علوم دینی به تحصیل و تدریس در دانشگاه هم مشغول بوده اند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید فراهانی‌فرد دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان و معاون پژوهشی دانشگاه قم به ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته پرداخت. معاون پژوهش دانشگاه همچنین بر توجه به طرح ها و پژوهش های نوآورانه در این دوره از تجلیل از پژوهشگران و فناوران خبر داد.
بنا بر این گزارش ضمن معرفی پژوهشگران و فناوران برتر استانی؛ در حوزه فناوری از میان فناوران استان، سه فناور برتر از واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه قم معرفی شده در این مراسم بودند. این موفقیت را به واحدهای فناور برتر و کلیه خانواده مرکز رشد دانشگاه قم تبریک عرض می کنیم.
اسامی واحدهای فناور برتر استان در این مراسم به شرح زیر می باشد:
سرکار خانم فائزه کاشانیان مدیرعامل شرکت ایستا صنعت وطن
جناب آقای میثم داود آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت فرزانگان دانش پویان نامدار
جناب آقای محمد مهدی قاسمی نیا مدیرعامل شرکت پشتیبان داده اقتدار ایرانیان

به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط