درخشش فناوران مرکز رشد دانشگاه قم در میان پژوهشگران و فناوران برتر استان

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد دانشگاه قم، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان صبح روز یکشنبه 13 آذرماه در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد. در این مراسم افراد و مجموعه های برگزیده استانی در حوزه پژوهش و فناوری معرفی و از ایشان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم سه فناور  از واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه قم در میان منتخبین حوزه فناوری استان بودند که از آن‌ها تقدیر شد.

اسامی واحدهای فناور برتر استان در این مراسم به شرح زیر می باشد:

  • جناب آقای محمد جلیلی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری نوآوری تدبیر سینا
  • جناب آقای حامد گلکار مدیرعامل شرکت سپهر هوش افزار آرنیکا
  • جناب آقای مجتبی زارع مدیرعامل شرکت توسعه فناوری های هوشمند پاوان

این موفقیت را به واحدهای فناور برتر و کلیه خانواده مرکز رشد دانشگاه قم تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون را برای ایشان وتمام واحدهای فناور مرکز رشد خواهانیم.

این مراسم با حضور جناب آقای دکتر زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران، جناب آقای دکتر شاهچراغی استاندار قم،  جناب آقای دکتر شریفی ریاست دانشگاه ، جمعی از معاونان و مدیران استانی برگزار گردید.

در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان حجت الاسلام و المسلمین دکتر شریفی رئیس دانشگاه قم طبق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری جایگاه ویژه‌ای را برای علم و پژوهش عنوان کردند. همچنین ایشان فرمان جهاد در زمینه علم و پژوهش را صادر کردند.

به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط