شرکت توسعه دانش و فن آوری آرتیمان

فهرست مطالب

ایده محوری:

تجاری سازی اختراعات و تحقیقات دانشگاهی

توضیح مختصر ایده محوری:

هر کارآفرین و هر کسب و کاری به منظور رشد و افزایش قدرت رقابت پذیری در برابر رقبای بسیار حرفه ای بازار نیازمند توسعه محصولات و خدمات خود و یا خلق و ایجاد محصول و خدمت جدید و یا کاهش هزینه های تولید خود می باشد. این موضوع یعنی تحقیق و توسعه و تجاری سازی فناوری، در هر کسب و کاری آنقدر اهمیت دارد که کارشناسان میزان بازده سرمایه گذاری در این بخش را چندین برابر بازده سرمایه گذاری در بخش بازاریابی شرکت ها می دانند.

شرکت توسعه دانش و فناوری آرتیمان با درک این نیاز اساسی و با توجه به نبود تیم های منسجم و بازار محور در حل مشکلات توسعه فناوری و با هدف تجاری سازی تحقیقات بنیادی و کاربردی برای همکاری در زمینه توسعه و پیشرفت شرکت ها با ایده ای جدید بر مبنای تجارب مختلف در سال 1399 تاسیس گردید.

خدمات شرکت در سه بخش مدیریت کارگذاری فناوری، مدیریت تحقیق و توسعه و مدیریت تجاری سازی فناوری تعریف و به متقاضیان صنعتی و مخترعان و محققان و اساتید دانشگاه و دانشجویان ارایه می گردد.

هدف نهایی شرکت ایجاد حس پیشرفت دائمی و همراه همیشگی در توسعه کسب و کارهای صنعتی می باشد و همواره آماده همکاری و همیاری با مشتریان خود می باشد.

نشانی:

قم- بلوار الغدیر- دانشگاه قم- مرکز رشد دانشگاه قم- کتابخانه مرکزی- طبقه اول- واحد 105

تلفن:

09183514951

نشانی الکترونیکی:

info@artimantechnology.ir

نشانی شبکه های اجتماعی:

https://www.instagram.com/artiman.technology/

به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط